Gs


Hi, greetings from MMU Melaka everybody.


#np Young and Beautiful - Lana Del Rey.

Hi semua, buat kesekian kalinya. Terpanggil untuk menaip kembali di ruangan yang dipanggil blogspot ni. HAHA. yeah, rindu kot. Gambar kat atas ni masa kita orang semua form four. Honeymoon year lah kan bak kata orang? tak sangat pun actually.
Semenjak dah jauh daripada dia orang ni, seriously kena survive sendiri. bak kata orang, Pandai pandai lah nak hidup. Azeera, Arina, Farha, Faiqah, Myself, Shik, Dhini, Aalia, Ako, Sheda, Poca and Syairah (dalam gambar) masing masing dah further study. and Sheda baru nak masuk July ni :) Happynya dengan semua orang ! hmmm :')


Kita tak pernah ada group of friends yang macam ni, i mean yang ada sama sama dengan kita through ups and down , soft and rough. well, it was a bless. A gift from Him to me :') Kita ada cerita masing masing. History masing masing. Cerita sedih, gembira, pahit, manis. siapa tak ada kan? kita start dengan plain. tak ada apa apa. tak rasa sayang . But, kita end up dengan perasaan yang menyayangi satu sama lain. merindui apatah lagi kan? 

ingat tak kita celebrate birthday Arina dekat basketball court time sahur lepastu kena marah dengan Miss Mas? Miss Mas marah kita tak pakai sleeve hahaha lepastu pergi dining hall tak ada share dah .... ingat tak kita pergi fly pergi CS dengan uncle Poca ? satu kereta sumbat ramai ramai HAHAHAHA even Puan Radziah tahu pun, case closed. LOL Ingat tak kita buka puasa dekat dining hall lepastu meja kita paling bising cerita pasal Rugby Puyuh kita? :'D Ingat tak kita sambut birthday sesama kita? Ingat tak masa korang prank air kolam ikan keli time birthday aku?! HAHAHAHA. Sumpah tu first time aku kena prank lassia... Ingat tak kita tidur dua bed 7 orang dekat dorm aku dulu? ingat tak ? HAHA. Ingat tak kita tengok cerita Monte Carlo dekat common room block biru masa form four? sukahati je guna PC kat bawah tu... HAHA. Ingat tak masa FRSIS ? Most of us pegang bunga manggar. HAHA. Bosan melampau lah katakan..... :') Ingat tak kita fly pergi tengok Iskandar 10s? HAHAHAAH ni lagi ah... macam macam dah kita buat . hmmmmm 
 
 
Now, kita dah jauh dah semua. tak ada apa apa yang tinggal kecuali kenangan. Pahit manis, masam muka, gaduh manja, jeling jeling, dedications, gambar gambar yang masih ada :') aku nak ucapkan Terima Kasih untuk semuanya. Untuk sokongan disaat aku rasa aku dah tak ada sesiapa. Untuk kata kata good luck masa aku ada pertandingan. kata kata take care masa aku nak pergi mana mana. Korang buat aku sentiasa kuat untuk face semua benda. Genting remains forever. Genting will always be Genting. Aku takkan  lupa Genting. aku takkan lupa siapa kita before and after. aku takkan lupa saat susah senang kita sama sama. Aku takkan lupa jasa korang dekat aku. Aku takkan lupa semua hadiah yang korang bagi. aku takkan lupa segala kenangan yang kita cipta dari awal kita bersama sampai bila bila :') 

#np Summertime Sadness - Lana Del Rey 













Salam. Goodbye loviest :') 

Yasmin Aisyah.

No comments:

Post a Comment

spill